Saturday 28 May 2011

Filling Time and Paper

Tuhertelin lisää mustetta värillisen kirjani sivuille. Jatkoa mysteerikasviteemalle sekä pari muuta joutavuutta. Kuvat ovat hieman epätarkkoja, koska en jaksanut alkaa temppuilla kamerani kanssa. Kestäkää.
---------------
I splashed some more ink onto the pages of my coloured book. Continued the mystery plant theme and also veered into other nonsensicalities. The pictures aren't entirely in focus, but I couldn't be bothered to twiddle around with my camera more than I had to. Deal with it.





3 comments:

  1. Näen jo kivoja kankaita... sopisi painantaankin.

    ReplyDelete
  2. Ohoh, kiitos! Tuo oli jo aikamoinen kohteliaisuus, en olisi itse osannut niitä noin hyvinä pitää :). Arvostan kovasti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...